28 Eylül 2009 Pazartesi

YAZ BİTTİ OKULLAR AÇILDI ŞİMDİ ÇALIŞMA ZAMANI :))))





Yaz bitti .Yaşasın nihayet bloğuma kavuştum .Herkesi çok özledim. Benim her iki bloğumda öksüz çocuklar gibi boynu bükük beni bekliyorlar.Ancak çocuklarla yapışık üçüzler gibi geçen 3 aydan sonra böyle oldu. Aslında hiç sizlerden uzaklaşmadım .Ama bir türlü yazamadımm.
Neyse işte yine güzel işlerle size merhaba diyebilmenin mutluuğunu yaşıyorum.Bundan sonra sık sık beraber oluruz inşallah .
Bu aralar atkılara takmış vaziyetteyim.Habire atkı örüyorum.Gerçi buralarda hala atkı havası değil deniz havası hüküm sürüyor.Şu anda güneş yaz sıcağı ile eşdeğer sıcaklıkta sağolsun.Şımarıklık yapıp yeter diye bağırasım geliyor.Ama inanın insana bu kadar sıcak hava fazla geliyor.
Bakın nasıl çenem düştü.En kısa zamanda görüşmek dileğiyle.......

5 yorum:

  1. hoşgeldiiiiin, atkı harika olmuş, renk te müthiş. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiiiiin, atkı harika olmuş, renk te müthiş. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. HER DÖNENE AYRI SEVİNİYORUM YENİ YENİ CİCİLER GÖRECEĞİM DİYE HOŞ GELDİNİZ.

    YanıtlaSil
  4. atkıyı çok beğendim. bende örmek istiyorum da, biraz daha ayrıntılı bir fotoğrafını eklemeniz mümkün müdür acaba?
    Deniz

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails